5 sposobów na zdobycie klienta w internecie

jak zdobyć klienta w ebiznesieJak zdobyć klientów w Internecie? To pytanie zadaje sobie grono osób otwierających swoją działalność w sieci. Na rynku w każdym sektorze z dnia na dzień panuje coraz większa konkurencja, dlatego podbój internetu, szczególnie dla osób, które nie miały jeszcze styczności z biznesem w sieci jest bardzo trudny.

Przygotowaliśmy krótki poradnik na temat najpopularniejszych sposób na zdobycie klienta w internecie. Zapraszamy do lektury 😉

1. Przygotuj nowoczesną stronę w pełni dostosowaną do najnowszych standardów! Strona jest Twoją wizytówką w internecie, pierwsze wrażenie jakie odniesie odwiedzający Twoją witrynę często przekłada się na decyzję o kupnie produktu lub usługi, dlatego też warto powierzyć zaprojektowanie strony profesjonalnej firmie. Grafia strony musi być nowoczesna i miła dla oka. Przed rozmową z osobą, która zajmie się projektowaniem strony, warto wcześniej zastanowić się jak sami wyobrażamy sobie naszą witrynę. Pomoże to designerowi w lepszym zrozumieniu naszych potrzeb i odpowiednim przygotowaniu strony.

2. Zainwestuj w reklamę w wyszukiwarkach! Google to obecnie najlepszy sposób na pozyskanie wartościowego ruchu i nowych klientów. Istnieją dwie możliwości promocji w wyszukiwarkach. Pierwsza to pozycjonowanie, czyli określenie fraz, jakie generują największy ruch w naszej branży, optymalizacje strony, tak aby jak najlepiej odpowiadał tym słowom oraz zdobywanie odnośników do niej. SEO jak zwane jest pozycjonowanie, najlepiej zlecić firmie, która zajmuje się tym na co dzień, w innym przypadku możemy narazić się na kary z wyszukiwarki takie jak filtry czy bany. Kolejną formą reklamy jest wykupienie płatnych linków Google Adwords. Linki te zwykle wyświetlają się nad wynikami organicznymi lub z boku strony. Adwords w porównaniu do pozycjonowania jest droższe, a po wykorzystaniu budżetu jaki przeznaczyliśmy na reklamę, nasze linki znikają, a wraz z nimi cenny ruch.

3. Social Media – w ostatnich czasach zauważalna jest rosnąca popularność serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy wcześniej w Polsce Nasza-Klasa.pl. Serwisy te skupiają wielkie grupy ludzi i pozwalają na bardzo bezpośredni sposób dotarcia do klienta. Np. na Facebooku jeśli osoba ma polubiona nasz profil, to informacje które na nim udostępniamy od razu pojawiają się na jego tablicy.

4. Marketing szeptany – czyli popularna „szeptanka” to również świetny sposób na pozyskanie nowych klientów. Polega on na udzielaniu się na forach czy blogach związanych z daną branżą. Taka forma promocji pozwoli też na wypromowanie naszej osoby jako specjalisty w danej branży co może przełożyć się na późniejsze kontakty biznesowe.

5. Buduj listę adresową – wyobraź sobie, że dysponujesz listą 10000 potencjalnych klientów, którym wystarczy tylko podłożyć nowy produkt i czekać aż zaczną spływać oferty. Na tym właśnie polega moc listy adresowej. Stwórz możliwość dla swoich klientów zapisania się do newslettera.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

O Nas

Portal "Mutuelles.edu.pl" powstał z myślą o publikowaniu interesujących wiadomości z kraju i świata. Poruszamy najważniejsze tematy, nie boimi się trudnych pytań.

Zależy nam na świeżych i sprawdzonych informacjach. Jeśli chcesz, żeby to właśnie Twoją sprawę nagłośnić na naszym portalu, zapraszamy do kontaktu.

Mail: kontakt@mutuelles.edu.pl

Video


Facebook
  • Facebook